onsdag 28 oktober 2009

Låtsasmusik

The Poodles är visst på turné utomlands. Bra. Stanna där!

5 kommentarer:

  1. Trist bara att utlänningarna kommer tro att svensk hårdrock låter som Poodles. Men det är det såklart värt om vi slipper se deras fejjor i svensk media.

    SvaraRadera
  2. Med sig har de Treat och H.E.A.T. I tusen år har vi haft ett rykte som tuffa killar. Nu är det nog slut med det.

    SvaraRadera
  3. Jag såg Treat på Scratch and Bite turnen i kungsan typ 83. Det har jag aldrig vågat säga till någon. Afrodite var förband och jag hade inte kommit i puberteten så även dom sög på det sätt som jag var gammal nog att förstå.

    SvaraRadera
  4. Det var roligt och sant. Kul för övrigt att vi har lite yngre läsare med oss; Scratch and Bite kom nämligen ut 1985. Jag tror jag såg Eva Rydberg det året.

    SvaraRadera