söndag 13 september 2009

Vergangenheitsbewältigung

Jag läste i fredagens Metro, tror jag, att Joey Tempest tycker det är fantastiskt att de fortfarande spelar i originalsättningen. Man häpnar och förundras. Nu läser jag i nät-Expressen att samma klimakteriekrullfjantar skryter om att de under en tid festade hårdare än Mötley Crüe. Det förklarar saken: Drogerna har alltså orsakat så grava hjärnskador att de glömt bort Tony Reno och att de inte hade någon keyboardist på de första skivorna. Lägg in er på behandlingshem! Behövs det kan jag hjälpa till med elchockerna.

4 kommentarer:

  1. Jag tycker i och för sig att det vore bättre om hela världen finge glömma att Europe någonsin funnits.

    SvaraRadera
  2. Det är sådana kommentarer som gör att jag kan förlåta dig ditt klavertramp i Krokus-frågan.

    SvaraRadera
  3. Vet du att Christer Sjögren ställde upp i schlagerfestivalen för några år sedan och sjöng "I love Europe"?

    Det är en kombination som borde ge dig rysningar!

    /Anonym C

    SvaraRadera