onsdag 16 september 2009

Go to Hell

Idag är det onsdag, vilket som bekant innebär att det är Odens, den rasandes, dag. Själv är jag så arg att det spränger i huvudet. Det är bäst att jag delar upp dagens inlägg så att jag inte kräks på tangentbordet.

Det gör inget att de gav mig tinnitus.

Låt gå för att de inte har gjort en bra skiva på 22 år.

Det kan kvitta att de har en sur sopa på gitarr.

Jag kan till och med ha överseende med att de har en grekisk strandraggare från Göteborg på trummor.

Men när nämnda batterist deltar i lekprogram på TV4 är måttet ta mig fan rågat! Jag förstår att blöjmesarna i Hammerfall inte bryr sig om att de skämmer ut sig själva och alla andra hårdrockare när de ställer upp i Körslaget och Melodifestivalen, men spelar man i Motörhead har man faktiskt ett ansvar. Mikkey Dee, du är inget annat än en aningen slankare Anna Book!

2 kommentarer:

  1. Jag vet! Det är extremt irriterande. Precis som när vinylsamlande hårdrockare skaffar myspacesida eller när death metalgitarrister börjar blogga.

    SvaraRadera
  2. Så du är väl inget annat än en trindare Pernilla Wahlgren..he he

    SvaraRadera