söndag 6 september 2009

Per Nilla Wahl gren

Jag vill egentligen inte hålla på och hacka på folk som den där mobbaren Schulman, men en viss kvinna lägger gång på gång upp den för smash, så vad kan jag göra när min inre ulv vädrar blod?Plats alltså på scen för Pernilla Wahlgren och hennes fantastiska show "Finn fem fel!"

30års-Jubileum
Det är inte bara JAG som firar 30årsjubileum i år.
Ikväll har jag nämligen gigat ute på Djurö näsets konferans och hotell, som också firade 30årsjubileum minsann!


Applådåskor! Stående ovationer!

Nu får jag emellertid lite dåligt samvete. Pernilla har säkerligen en massa goda sidor också: Käck, ärtig, folklig, piffig, pillemarisk, hjärtlig, mysig, varm ... Kort sagt: en salt tjej!

2 kommentarer:

  1. Man måste väl ha överseende med alla dessa artister som inte riktigt har alla hästarna i stallet.....

    ...eller förresten....nej. Ingen nåd.

    SvaraRadera
  2. Tänk att Pernillas goda sidor stämmer väldigt bra in på dig med W.

    /Anonym C

    SvaraRadera