måndag 15 juni 2009

Nä nu ...

Hrm, jag har upptäckt två smärre stavfel i detta mitt forum. Skäms på er! Vad har ni egentligen för anarko-liberala hippieåsikter om rättskrivning? Och hur är det med lojaliteten, solidariteten och det sociala patoset när ni utlämnar mig till flera veckors hån? "Hehe, kolla va den där Wulfahariaz har skrivi. Han e anal-fabet. Höhöhöhähö..."

Jag har sedan jag började grundskolan dagligen påpekat mina kamraters, lärares, medmusikanters och sedermera även bloggrannars missar, och alltid har jag mötts av värme, kamratskap och tacksamhet.

Varför ska då jag behöva lida så här?

2 kommentarer:

  1. Även om vi hittar fel antar vi att de på något lurigt sätt är rätt. Vi är blott lamm skrämda till lydnad under den mäktiga vargens penna. Vi böjer oss i djup fruktan!

    SvaraRadera
  2. Om ni lägger fram det på det sättet ... äsch, låt gå för den här gången.

    SvaraRadera